poniedziałek, 1 września 2014

Maskottchen Emma

Ciao!

Jak tam u was po pierwszym dniu szkoły. U mnie nawet ok. Plan mam tylko na jutro bo wychowawca się zakręcił i się cieszę bo idę jutro na 10:55. Tak to ja do szkoły mogę chodzić! A wy jakie macie plany? Też was zadowalają czy porażka? U mnie w skrzynce dzisiaj pustki, aż się zdziwiłam bo czekam na przesyłkę piorytetową z wymiany. Więc trochę smutam... :(
Więc szykuję się powoli na jutro, pakuję rzeczy itp. Jutro zaczynam podstawami przedsiębiorczości :P Nowy przedmiot, zobaczymy co to za chiński wymysł xD
A teraz przechodząc do postu, dzisiaj postanowiłam opisać autograf z dnia 22.08.2014 (piątek 2 tyg. temu), czyli autografy od Maskotki Borussi - Emmy :)
Napisałam prośbę na profilu facebookowym i od odpowiedzi czekałam 11 dni :D
Byłam zadowolona kiedy ujrzałam dwa autografy: jeden z dedykacją 'Für Żaklina', a drugi bez (przeznaczam na wymianę).
Tutaj macie linka do profilu Emmy:

>  https://www.facebook.com/MaskottchenEmma

A oto i autografy:



Na dzisiaj to wszystko, następny post postaram się umieścić pod koniec tygodnia. Myślę, że rozumiecie - szkoła :/ To 3majcie się i wypchanych skrzynek!
Żaksonka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz