sobota, 6 września 2014

Katja Visnar '-'

Witam!


Nareszcie sobota. Nie mogłam się doczekać tego dnia po długim i męczącym tygodniu szkoły a wy?
Przede wszystkim cieszę się, że dzisiejszego dnia zaczyna się The voice of Poland. Uwielbiam to oglądać i już nie mogę się doczekać 20.05! A wczorajszych Harry,  jeju jakie emocje i momenty. Lovciam ;)
No u mnie dziś wszystko ok. Miałam sprzątać ale mi się nie chciało, gorąco itp. Szkoda, że w wakacje nie było takiej pogody jak teraz. U mnie w ostatnich dniach pustki, ale chcę wam opisać autograf, który otrzymałam 28.08.2014 po 16 dniach czekania. Było warto, bo otrzymałam autograf na karcie Fischera od fajnej biegaczki narciarskiej Katji Visnar ^^
Prośbę wysyłałam na jej fb i po odpowiedzi otrzymanej od jej brata czekałam równe 16 dni. Byłam mega zadowolona kiedy ujrzałam go w skrzynce. Fajnie, że można bardzo prosto go zdobyć.
A oto zdjęcie karty:


Ja uciekam. Trzymajcie się i do usłyszenia :) Wypchanych...
Żaksonka

P.S. Poszukuję pilnie adresu do Cesara Millana... Jeśli ktoś coś, to proszę dajcie znać. Postaram się odwdzięczyć ^^


1 komentarz: