czwartek, 11 września 2014

Schlieri

Witajcie ponownie!

Jak dawno mnie tu nie było... Z góry was wszystkich przepraszam, ale niestety 1 klasa liceum to nie przelewki i miałam masę roboty. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Postaram się wstawiać posty częściej tym bardziej, że dużo rzeczy się u mnie dzieje. Słyszeliście może żeby możliwe było 2 przedmioty na jednej lekcji? Ja tak mam w piątki i aż się sama dziwię jak oni plan poustalali xD U mnie dzisiaj 2 koperty  - pełne zaskoczenie, bo ostatnio pustki nie licząc kuriera z książkami zamawianymi przez neta. Polecam księgarnię internetową Gandalf. Warto zaufać!
A teraz do rzeczy... Pragnę wam zaprezentować jedną z nowszych zdobyczy pozyskaną z wymiany z Moniką, której bardzo serdecznie dziękuję. Jest to autograf Gregora Schlierenzauera na karcie Fischera :)
Nie mogłam uwierzyć, że udało mi się go otrzymać. Jest to dla mnie kolejny cenny podpis.
Skoro nie udało się go otrzymać listem do AZN-u to udało mi się za pomocą wymiany.
Uważam, że wymiany to naprawdę fajny sposób na uzyskanie brakujących lub wymarzonych podpisów do kolekcji :)
Chętną do wymiany znalazłam na facebooku, na pewnej grupie o ciekawej nazwie :P "Kolekcjonerzy Autografów".
A oto i podpis:


A więc ja was wszystkich serdecznie pozdrawiam i zapraszam do czytania kolejnych postów :)
Wypchanych skrzynek i trzymajcie się...
Żaksonka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz