poniedziałek, 15 września 2014

Kamil Nosel

Sie macie!

U mnie dzisiaj ciężki poniedziałek tak jak u pewno u wielu osób. Ale każdemu poprawią humor trzy wielkie koperty w skrzynce. Ale była radocha mówię wam, jeszcze jak zobaczyłam co jest w środku no normalnie SZOK!!! Ale to innym razem. Dzisiaj szybki post, bo nie mam zbyt wiele czasu. No cóż takie życie. Tym razem przedstawię wam autograf Kamila Nosela (chyba tak to się odmienia). Jest to jeden z dziennikarzy radia Zet. W sumie cieszyłam się z tego autografu ale czekałam na lepszą przesyłkę, która doszła dzisiaj :)
Prośbę wysłałam 13.08.2014 i czekałam 20 dni.
Czasami się dziwię jak to jest, że listy z np. Warszawy idą dłużej niż ze Szwajcarii. Rozumiecie coś z tego, bo ja nie xD Ale chyba jest na to proste wyjaśnienie - Poczta Polska :P
 A oto i podpis pana Kamila:


Ja niestety muszę kończyć, jutro szkoła... Następny pościk być może w piątek :)
Pozdrawiam i wypchanych skrzynek.
Żaksonka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz