niedziela, 31 sierpnia 2014

Steve Hackett ^^

Hej!

Jak tam wasze samopoczucie na koniec wakacji? U mnie nawet dobrze, chociaż wolałabym by dopiero skończył się lipiec :P No cóż jednak jak się okazuje mamy 31 sierpnia i jutro z samego rana zapylamy do szkółki. Ja idę do pierwszej liceum... Zobaczymy co to będzie.
A teraz zmiana tematu. Według zapowiedzi dzisiejszy post będzie się tyczył Steve'a Hacketta. Jest to brytyjski gitarzysta. Jego podpis otrzymałam w zeszły piątek. Z początku byłam bardzo zdziwiona od kogo ta koperta ale kiedy ujrzałam brytyjski znaczek z angielską królową, nie miałam wątpliwości, że to przesyłka od Steve'a.
W środku znalazłam podpisane zdjęcie z dedykacją ' To Zaklina. Love'. Byłam mega mega szczęśliwa.
Moim zdaniem czekałam bardzo krótko jak na list z Wielkiej Brytani, bo tylko 10 dni :)
Pisałam na adres mailowy prośbę, podaję go niżej:
>  info@hackettsongs.com 


A oto i autograf:


Dobra ja uciekam, muszę szykować się na jutrzejszy pierwszy dzień szkoły. Wiecie strój apelowy i tak dalej.
Życzę wam udanego roku szkolnego i wypchanych skrzynek.
Pozdrawiam, Żaklina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz