czwartek, 25 września 2014

Nino Schurter :*

Siemano!

   Jak tam wam się żyje? Oj mi to trochę ciężko... Miałam dzisiaj w szkole aż dwie kartkówki. Jedna niezapowiedziana z biologii (dział genetyka - masakra), a druga jako odpowiedź z matmy. Z matmą to była historia. Dostałam jakieś zadania, których nie mogłam rozwiązać mimo iż "niby" były. Jak się później okazało, nauczycielka przepisując zadanie z książki na moją kartkę popełniła błąd i przez to był problem z zadaniem. Poinformowałam ją o tym i zobaczymy co z tym będzie. Oby mi się upiekło, bo inaczej klops xD Więc zobaczymy jak to będzie. A mówiąc w skrócie w szkole ciężko, ale nic nie pobije trzech matematyk pod rząd - MASAKRA. Miałam dość po 10 minutach :P
A tak poza tym to u mnie pusto eeee :( Ale no cóż liczę na jutrzejszy dzień. 
   Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam jeden moich wymarzonych autografów. Jest bardzo cennym dla mnie podpisem. Jest to autograf NINO SCHURTERA :)
Nino Schurter jest to szwajcarski kolarz górski, dwukrotny medalista olimpijski , wielokrotny medalista mistrzostw świata i Europy oraz trzykrotny zdobywca Pucharu Świata. 
Uwielbiam kolarstwo górskie i dlatego postanowiłam zdobyć ten podpis. Nie zdradzam jak... Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Najbardziej jestem szczęśliwa z tego, że dostałam grafa z dedykacją. Dzięki temu wiem, że Nino na 100% przeczytał mój list i odniósł się do mojej prośby. Jak ja się cieszę !!! Na podpis czekałam 33 dni.
A oto i fotka:



Na dziś to koniec... Wiem ja też smutam :/ Ale niestety mam trochę roboty.
To do zobaczenia w następnym poście. Wypchanych skrzynek.
Żaksonka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz