środa, 24 września 2014

Jerzy Kryszak :b

Helloł!

Co tam u was? Właśnie niedawno wróciłam ze szkoły... takie tam 40 min temu i postanowiłam wbić na chwilkę i coś napisać. Dziś nie mam tyle nauki więc jest trochę luźniej. U mnie nic, chyba że coś przyszło a ja o tym nie wiem. Tata lubi mi chować listy po domu, ale na razie go nie ma więc nie mogę się z nim posprzeczać xD Tak to spok. Nikt mnie nie pytał w szkole tylko miałam kartkówkę z angola, ale była łatwa więc ok :)
Przechodząc do rzeczy... Dzisiejszym autografem będzie podpis Jerzego Kryszaka. Zdobyłam go wysyłając maila na adres:
> jerzykryszak@poczta.onet.pl
Czekałam na odpowiedź osiem dni. Niestety jest jeden minus... Pan Jerzy wysyła autografy ale drogą elektroniczną, więc jak coś to znajdziecie podpis w załącznikach mailowej odpowiedzi :( Ale zawsze coś - nie prawdaż?
A oto fotka:


To ja uciekam. 3 majcie się i dzięki za odwiedziny... :)
Wypchanych... Żaksonka :D


P.S. Z ostatniej chwili, jednak do mnie coś przyszło. Jak zwykle tata mi schował xD
       Opiszę kiedy indziej ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz