wtorek, 23 września 2014

Z. Boniek i Jagna Marczułajtis-Walczak

Hej!

Co tam u was? U mnie w porządku i szczęśliwie dzięki koleżance nie musiałam pisać kartkówki z matmy. Uff... A tak poza tym to u mnie pusto. Szkoda, bo myślałam, że coś przyjdzie ale u mnie czasem tak jest. Wyrwałam się na chwilę, żeby napisać posta ale muszę zaraz uciekać, bo mam jutro kartkówkę z angola a nie chcę jej zawalić więc muszę śmigać się pouczyć :)
To autografem nr jeden będzie podpis pana Zbigniewa Bońka. Szedł mega szybko, bo tylko tydzień. Fajnie, że udało mi się go zdobyć. Chcecie także mieć ten autograf w swojej kolekcji? Piszcie maila na adres:
> pzpn@pzpn.pl
Śmiało to nic nie kosztuje, a macie fajnego grafa :) Oto i on:


Grafem nr dwa będzie podpis pani poseł na Sejm RP - Jagny Marczułajtis-Walczak. Była ona naszą reprezentantką we snowboardzie. W sumie bardzo się cieszę z tego podpisu ale niestety nie zaliczam go do wymarzonych. Nie pamiętam jak zdobyłam, ale jak znajdę to napiszę :P Na podpis czekałam 15 dni. Udało się nawet szybko :)
A oto i on:



Sorry za jakość zdjęć - niedobre oświetlenie i ustawienie aparatu :/
To ja spadam wkuwać angola. Trzymajcie się i do usłyszenia. Wypchanych skrzynek :p
Żaksonka ^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz