czwartek, 4 września 2014

Agustin Egurrola :*

Siemanko!

Co tam u was? U mnie ok. Ciężko trochę, bo każdego dnia jestem dopiero o 16 w domu. No ale cóż taki jest mój żywot. Klasę mam naprawdę super, koleżanek wiele. A moim zdaniem jest to troszeczkę ważne :)
Mamy tylko pięciu chłopaków i tu ubolewamy, bo jest nas wszystkich 33. No taka ładna liczba.
Ogółem dzisiaj miałam wf i był taki sobie mały wycisk tzn. 650 m biegu i ćwiczenia rozciągające. Ale jutro będą zakwasy xD Plan mam na razie super, bo a to zaczynam na 11, 10 lub 9. Jutro dopiero będzie mój pierwszy dzień na 8, ale i tak muszę wstać o 6, bo mam autobus.
A teraz przejdę do sedna sprawy, czyli autografu, który otrzymałam owego piątku (22.08.2014) z Warszawy. Jest to podpis Agustin Egurroli :)
Byłam bardzo dumna, że udało mi się otrzymać ten podpis. W końcu to nie byle kto. Kartka jest naprawdę ładna i zaliczam ją do jednych z ładniejszych autografów jakie otrzymałam. Wysłałam prośbę drogą mailową i czekałam 9 dni. Oto mail:

>  k.ruszynska@egurrola.pl  

A tutaj macie autograf:



Ja kończę, muszę iść jeszcze odrobić matmę :/ I może spróbuję choć chwilę odpocząć przed dniem jutrzejszym. Do usłyszenia w następnym poście (możliwe w weekend) i wypchanych skrzynek jak zawsze życzę. Żaksonka :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz