środa, 4 lutego 2015

Tomson & Baron

Witajcie!


  No i mamy luty... Ale ten czas szybko leci no nie? U mnie od początku tygodnia dużo się dzieje. Założyłam z siostrą akwarium i co chwila coś przy nim majstrujemy xD A to nowe rybki kupiłam, a to roślinkę i żwirek itp. Dzisiaj np. kupiłam małego glonojada i welonka teleskopa czarnego :)
Na razie mam akwarium 25l, ale myślę że w przyszłości mogło by być coś większego...
  Od wczoraj przychodzą do mnie coraz to nowsze odpowiedzi na moje prośby. Dzisiaj np. dostałam mój setny autograf. Niedługo o nim napiszę :)
  Dziękuję Wam za pomoc w związku ze stronami na blogu. Wasza pomoc była niezbędna i jak widać mogę na was liczyć. Uwielbiam was! Kolejne podziękowania w waszą stronę biegną za ponad 4000 wyświetleń na blogu. Jeszcze raz wam bardzo dziękuję i proszę o ... więcej!

  Dzisiaj przedstawię wam moje dwa autografy (na jednym zdjęciu), które są moim ogromnym sukcesem. Zdobyłam je dzięki uprzejmości Michała, któremu bardzo dziękuję za tę możliwość.
Są to podpisy moich ulubionych osób w świecie gwiazd. Członków zespołu Afromental. A dokładnie grafy od Tomasza Lacha- Tomsona i Aleksandra Milwiw-Barona. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że posiadam je w swojej kolekcji. Obecnie marzę o podpisach całego zespołu :)

A tak prezentują się grafy:




Dobra ja uciekam. Trzymajcie się :)
Wypchanych i buziaki - Żaksonka :**




-------------------------------------------------------------------------------------------------------
" Bo najważniejsze w życiu jest to aby słuchać serducha i spełniać marzenia" 
 Tomson



4 komentarze: