niedziela, 22 lutego 2015

Michał "Michu" Sobkowski

Cześć!


  I jak wam niedziela mija? U mnie ok. Pogoda trochę do bani, ale przynajmniej jest ciepło. Ferii ciąg dalszy i tylko znajomi mnie wkurzają, bo piszą co chwila jak to pięknie jest w górach. A ja co? Siedzę w domu na tyłku i nigdzie się nie ruszam. Tylko stare książki taty przerabiam by poprawić trochę mój niemiecki.
  A tak z ciekawości, kto z was uczy się niemieckiego? Bo ja powiem wam, że jestem na rozszerzonym niemieckim i zastanawiam się teraz czy nie podjąć decyzji by i pisać maturę rozszerzoną z języka niemieckiego. Uważam, że jest to niesamowity język i dla mnie osobiście o wiele prostszy od angielskiego xD
  A jak podoba wam się mój nowy nagłówek? Przyznam się wam, że tamten mi się jednak znudził, a ten robiłam dzisiaj ok. 3 w nocy :P

Dzisiaj autograf znanego człowieka z radia bądź telewizji. Bardzo często można go usłyszeć na łamach radia Eska :) Szczerze bardzo go lubię :)
A pisałam prośbę na jego oficjalnym fb:
> https://www.facebook.com/meewhoo?fref=ts
Czekałam kilka dni :)

A tutaj fotka:


To ja spadam. Wypchanych po brzegi!
Trzymajcie się ciepło i życzę wam mega emocji w związku z mistrzostwami świata w Falun.
Żaksonka :***


6 komentarzy:

  1. Gratuluję ;-)
    Ja piszę maturę z rozszerzonego angielskiego. Możesz jeszcze zmienić przedmiot? Ja musiałam wszystko ostatecznie potwierdzić do końca stycznia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja pod koniec marca muszę dać ostateczną decyzje.
      Ale języka nie zmienię... Na pewno!

      Usuń
  2. Gratulacje :) Ja kończę w tym roku gimnazjum, więc niemieckiego uczę się dopiero 3 rok, ale zdecydowanie wolę ten język niż angielski. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja zaczęłam się uczyć w czwartej klasie podstawówki i od razu czułam że to jest ten język xd

      Usuń
  3. Gratulacje ;) Osobiście ja niemieckiego ni w ząb, na szczęście nie muszę się go uczyć ^^

    OdpowiedzUsuń