środa, 11 lutego 2015

Katie Melua

Siema!


  Witam was po mojej sześciodniowej przerwie. No ale tak niestety wyszło. U mnie na razie ok. Oprócz tego, że w nowo założonym akwarium o którym pisałam wcześniej co chwila mi rybki zdychają bądź chorują. No masakra jakaś. Listów u mnie powoli coraz więcej, a ja nadal czasu nie mam iść na pocztę xD
  Tak w ogóle to spać mi się chcę i pogoda jest do bani. Dzisiaj zamiast wf-u oglądałam z koleżankami zawody w koszykówkę, bo rozgrywały się u nas w szkole. A tak to nudy. Jutro kolejny sprawdzian- matma i funkcje. Przeklęte wzory i wykresy. Te Y i X wychodzą mi uszami nie licząc nawet wektorów. Więc zaraz muszę się zwijać i brać grubo do roboty, by jakoś napisać na to 4 :P

  Dzisiaj grafik, który już większość pewnie widziała na innych blogach. Jest to podpis Ketevan "Katie' Melua - angielskiej piosenkarki i kompozytorki urodzonej w Gruzji. Na podpis czekałam coś koło 30 dni, więc w moim przypadku jak zwykle... Dłuuugo. Ale niektórym to nawet po kilku dniach przychodzą grafy od Katie. W kopercie znalazłam również miły liścik :)
Nie pamiętam gdzie pisałam ale jak tylko odkopie adres zaraz dam wam znać :)

A tak prezentuje się podpis:



To ja uciekam, trzymajcie się ciepło i wypchanych po brzegi :)
Żaksonka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz