czwartek, 5 lutego 2015

Darek Wieteska

Helloł!


  Jak tam minął wam dzisiejszy dzionek? U mnie nawet, nawet... Wstać do szkoły kompletnie mi się nie chciało. Na lekcjach nudy jak zwykle i same powtórzenia do kolejnych sprawdzianów :( Ale damy radę. Tak poza tym dzisiaj pusto...
  Trochę też u mnie smutno, bo zdechła nam jedna rybka, którą kupiłam w piątek. Szkoda, chociaż od początku dziwnie się zachowywała. Podejrzewam, że facet z zoologicznego sprzedał nam chorą, bo zrobił zagrywkę, że niby dał nam rabat na nią. Ale to jak widać miało swoje znaczenie. Szkoda, no cóż takie życie.
  A tak poza tym już trzeci dzień się zbieram żeby iść na pocztę. Mam do wysłania graf na wymianę i list do Wojciecha Kulińskiego. No ale nie mam w ogóle czasu :(

  Dzisiejszy podpis, to kolejny autograf z serii wymarzone. Jest to graf od Darka Wieteski - aktora znanego z roli Piotra z serialu "Na Sygnale". Zdradzę wam, że jest to moja ulubiona postać w tym serialu. Pan Darek był aż tak miły że dodał dedykację i nawet podpisał się Piotr :) Na odpowiedź czekałam aż 43 dni ale było warto. Adres otrzymałam od niego, pisząc prośbę na jego osobistego maila. Ale podzielę się nim z wami.
Oto i on:
Artrama Sp. z. o. o.
ul. Sempołowskiej 3/9
00-578 Warszawa
" Dla Dariusza Wieteski "

Oczywiście do koperty razem z listem włożyłam zdjęcia. Bez tego ani rusz xD
A autografy przedstawiają się tak:



No to na dziś kończę. Życzę wam udanego popołudnia :)
Buziaki i wypchanych po brzegi... - Żaksonka :**



-------------------------------------------------------------------------------------------------------
" Bo najważniejsze w życiu jest to aby słuchać serducha i spełniać marzenia" 
 Tomson


2 komentarze: