piątek, 7 listopada 2014

Wymiana z Anią :)

Cześć!

  Co tam u was? Znów mam ogromne zaległości na moim blogu. No normalnie masakra, co ja tu odwalam. Przepraszam, nie chciałam żeby to tak wychodziło ale najwidoczniej muszę ograniczyć częstotliwość pojawiania się nowych postów. Mam tyle nauki, że szkoda gadać. Więc myślę, że posty będą się pojawiały max. do 3 razy w tygodniu... Wiem, też mi jest przykro, ale nic na to nie poradzę. Sama żałuję, ale tak jest ze szkołą średnią :(
  Przechodząc do naszych autografów... Dzisiaj postanowiłam opisać autografy, które otrzymałam od Anii, za wymianę. Jestem jej bardzo wdzięczna, bo właśnie takich podpisów szukałam. Wszystko poszło sprawnie, więc jestem tym bardziej zadowolona.
Ja wysłałam Anii grafy: 
- Andre Schurrle
- Janka Meli
- 2x Łukasza Szczurka
Od Anii otrzymałam:
- Kamillę Baar
- Mate.o
- Małgorzatę Kożuchowską
- Piotrka Żyłę
Nie mogłam się doczekać tej koperty. Mówię wam... Było to najbardziej emocjonujące czekanie na list z wymiany xD
A tutaj fotki:





A więc tak: ja wam wszystkim życzę udanego weekendu - długiego oczywiście :)
Niestety muszę uciekać, tak to czasem bywa. Ale nie martwcie się postaram się jutro wrócić xD
Buziaki i wypchanych - Żaksonka :***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz