środa, 12 listopada 2014

Agnieszka Cyl

Helloł blogowicze!


  Dzisiaj u mnie w porząsiu. Trochę stresu w szkole ale po za tym ok. A u was jak tam? Powoli wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Nie mogę się doczekać a wy? Jest to według mnie niesamowity czas, nie chodzi tu tylko o prezenty, ale o cały klimat tych świąt...
  Jeszcze lepsza wiadomość to że coraz bliżej do nowego sezonu w skokach narciarskich. To dopiero nowina. Dzisiaj trafiłam na bardzo fajny artykuł o polskich skoczkach... Tutaj macie linka:
 > http://m.sport.pl/skoki/1,105009,16951501,PS_w_skokach__Kot__Kombinezony__Rywale_maja_przewage_.html
Szkoda trochę tych naszych polskich skoczków. Zero możliwości do rozwijania się nie uważacie...?
  Dzisiaj przedstawię wam grafik, który zdobyłam za uprzejmością Wojtka. Zgodził się na wymianę. Jest to podpis Agnieszki Cyl- naszej polskiej reprezentantki w biathlonie :)
Bardzo cieszę się z tego grafu i dziękuję ślicznie Wojtkowi za tę możliwość...
Tutaj foteczka:


To ja uciekam... Dzięki za odwiedziny :)
Buziaki i wypchanych - Żaksonka :***


2 komentarze: