niedziela, 23 listopada 2014

Impel Wrocław

Cześć!


  Nareszcie wróciłam... Zdaję sobie sprawę, że posty ostatnio pojawiają się nieregularnie, ale nic na to nie poradzę. Totalny brak czasu jest tą jedyną barierą co mnie powstrzymuję by odwiedzić swojego bloga. Takie życie.... Co chwila mam jakiś sprawdzian, kartkówkę czy muszę się uczyć do nieoczekiwanych odpowiedzi przy biurku nauczyciela :( Jednym słowem masakra!
  Ale jest jedno wielkie lekarstwo na to... Zaczął się nowy sezon skoków narciarskich. Pewno nie tylko ja się z tego cieszę. Za nami pierwszy weekend zawodów w Klingenthal. Ogromna szkoda, że nie było w rywalizacji Stocha, ale Żyła również pokazał dawną klasę :) Najbardziej liczyłam na Kasaiego, Wellingera, Bardala i Freunda. Oczywiście mnie nie zawiedli - szczególnie Welli :*
Już nie mogę się doczekać kolejnej dawki emocji. Teraz tylko czekam na przypływ gotówki i wysyłam listy do kochanych skoczków. Jak myślicie do kogo najpierw? Myślę nad Morgim...
  Przechodząc do sedna sprawy... Dzisiaj przedstawię wam podpisy całej drużyny siatkarskiej Impel Wrocław. Prośbę wysłałam w sierpniu a odpowiedź otrzymałam w październiku. Ale to było zdziwienie tym bardziej że otrzymałam w sierpniu maila, że nie mają już grafów drużyny.
  Uważam to za jeden z moich większych sukcesów zdobycia autografów, tym bardziej że jest to drużyna którą bardzo lubię :) Oprócz tego otrzymałam dwie kartki z kadrą trenerską...
  A tutaj wstawiam zdjęcia:




  Już niedługo święta... Ciekawe czy do tego czasu otrzymam jakieś ciekawe grafy, bo na razie to pustki, a nadal czekam na kilka odpowiedzi np. z Norwegii :)
  Dzięki, że jesteście, odwiedzacie i czytacie. To życzę miłego tygodnia i wypchanych skrzynek jak zawsze. Buziaki :*** - Żaksonka


1 komentarz: