piątek, 28 listopada 2014

Amaro... po raz drugi :)

Siema!


  No i po kolejnym konkursie skoków. Ammann prezentuje niesamowitą formę, ale ogrom klasy wg mnie pokazał jak zwykle mój idol Noriaki Kasai. Niesamowity człowiek, żywa legenda skoków. Podziw ogromny dla tego pana :)
  Dzisiaj tak poza tym dla mnie spoko dzionek. Wysłałam list do kolejnego skoczka, jest nim niemiecki przystojniak- Welli :) Nie mogę się doczekać kiedy otrzymam odpowiedź. Kolejnym moim sukcesem tego dnia będzie to, że nareszcie zdobyłam kupon IRC. W końcu, tyle chodzenia i łatwienia ale nie na darmo. Udało się i już szykuję kolejne listy xD

  Dzisiejszy grafik to już mój drugi graf od Wojciecha Modesta Amaro. Czekałam na niego 4 dni i zdobyłam go już jakiś czas temu. Przeznaczam ten graf na wymianę :)
Tutaj focia:


Powoli idzie zima. Sezon otwarty już pełną parą. Pogoda masakryczna i taki mróz się zaczyna że ledwo kilka minut na dworze idzie wytrzymać :(
Ale niedługo święta więc będzie fajnie. Moja klasa np. dzisiaj losowała osoby dla których zrobimy prezent na Wigilię. Ciekawe co ten ktoś mi da... i kto to jest? xD


To ja uciekam... Buziaki i wypchanych skrzynek... nie tylko śniegiem :P
Żaksonka


2 komentarze: