środa, 1 października 2014

Łukasz Szczurek :)

Hej !


  Dzisiaj mam dla was coś nowego! Wiem, wiem znowu dawno mnie nie było, ale co ja poradzę mam tyle nauki, że nawet na dwór wyjść nie mogę. Ale za to grafów mi nie szczędzą :) U mnie istnieje zasada chyba, że co dwa dni przychodzą, ale nawet fajnie, bo mam czas żeby ochłonąć po ostatnim... Za dużo nie napiszę, bo niedługo idę do gimnazjum, odwiedzić nauczycieli i moją byłą wychowawczynię :)
  A więc przechodząc do rzeczy: Graf ten jest od Polskiego Biathlonisty, reprezentanta Polski w Sochi - ŁUKASZA SZCZURKA. Wspaniały człowiek mówię wam... Wysyłałam list jak co. Adres, piszcie a pomyślimy :) Czekałam około miesiąca, ale opłacało się, bo nie uwierzycie co otrzymałam. Normalnie takie rzeczy to idą na aukcję charytatywne, a tu BAM! Odpowiedź pozytywna i szok, normalnie szok!
Więc powiem krótko, nawet najbardziej skryte marzenia się spełniają. Wystarczy w nie wierzyć :)
Dobra już wam nie gderam... Przedstawiam wam moje cudeńka <3





A więc już zobaczyliście moje wymarzone skarby. Autografów dostałam kilka więc idą na wymianę. Jak co to kontakt mailowy. 
A dzięki jeszcze za ponad 1000 wyświetleń, nie wiem jak wy to robicie, ale kochani jestem wam bardzo wdzięczna :)

To buziaki. Ja uciekam się szykować i robić chyba matmę mam ponad 20 zadań do ogarnięcia xD
Pozdro dla was i czekam na 2000 wyświetleń. Wypchanych skrzynek!
Żaksonka :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz