sobota, 25 października 2014

DJ Antoine...

Hejo!


Co tam u was? Jak weekend leci? U mnie spokojnie nawet tylko że dużo zadań domowych do odrobienia xD No ale cóż ... takie życie licealisty. W następnym tygodniu mam tyle nauki, że szkoda gadać. W ciągu jednego dnia będę miała sprawdzian i 3 kartkówki. Masakra! Ale damy radę, z resztą jak zwykle.
W następnym tygodniu coś czuję, że będę miała napływ nowych grafów... Nareszcie, stęskniłam się za pełną skrzynką listów :p Ale przechodząc do rzeczy:
Dzisiejszy grafik to podpisy od DJ Antoine. Pewka każdy go zna :) Otrzymałam 2 koperty, nwm jakim cudem bo pisałam jedną prośbę xD ale miło... Czyli mam dwa grafy plus jakaś kartka ...
Czekałam ponad miesiąc, więc jednak trochę... Ale cieszę się, że doszedł :)
Tutaj macie fotki:




Jeden grafik oczywiście przeznaczam na wymianę.

 Dzięki za wszystkie komentarze i zapraszam do dalszych odwiedzin :)
Pozdro i buziaki :*** Wypchanych ...
Żaksonka


1 komentarz: