wtorek, 7 października 2014

Charles Pic

Witajcie!


Znowu was witam po dłuższej przerwie, ale mam tyle roboty, że szok. Ostatnio doszło pełno kartkówek i sprawdzianów, że nie wyrabiam z nauką i nie myślę o pisaniu bloga więc bardzo was przepraszam. Dzisiaj na przykład miałam kartkówkę z mapy - państwa świata- praktycznie wszystkie. MASAKRA! Mówię wam. Ale poszło wszystko ok więc liczę na dobrą ocenę xD Tak w ogóle to u mnie pustki, ale jestem w trakcie wymiany z Anią więc jest superrr :)
Dziś wbijam na krótko aby przedstawić wam jeden z moich dalszych zdobyczy, czyli z Francji :0
Jest to podpis Charles'a Pic'a - francuskiego kierowcy bolida F1 :)
Cieszę się, że udało mi się zdobyć coś takiego, a nie było łatwo... Tym bardziej, że podpis jest z dedykacją :) Czekałam ok. miesiąca ale było warto.
A tu foto:


To ja uciekam... Trzymajcie się i wypchanych życzę. No i do usłyszenia!
Żaksonka ^^


2 komentarze: