piątek, 10 października 2014

Marek Niedźwiecki

Helloł!


Co tam u was? U mnie jak zwykle dużo nauki, wczoraj to aż ślęczałam nad książkami ok. 5 godzin. Masakra! Ale miałam ważną kartkówkę z chemii (jestem na bio-chemie) i sprawdzian z podstaw przedsiębiorczości. Oj mówię wam, działo się :)
Bałam się trochę PP, bo w sumie to olałam naukę na ten przedmiot, ale jak się później okazało wiele osób miało tzw. gotowce więc coś się jeszcze nauczyłam. Na lekcji okazało się, że gotowce były identyczne jak sprawdzian więc mi się upiekło uff... :)
Dzisiaj jeszcze byłam na szczepieniu i mnie trochę ręka boli, na szczęście lewa xD Mama wymyśliła, że muszę się zaszczepić przeciwko grypie, ach te mamusie ... Ale nasi rodzinni lekarze jeszcze lepiej jak ci nie wymyślą ospy bostońskiej to podczas osłuchania pytają czy jesteś w ciąży. Koszmar - nasi lekarze hahah!
Wolę tych z " Na dobre i na złe", "Szpitala" lub "Na sygnale" xD
U mnie na razie mega pustki, od środy tamtego tygodnia nic nowego nie otrzymałam :( Każdego dnia pytam tatę, ale on tylko odpowiada "nic"... Smutam, ale może niedługo coś ruszy, tym bardziej, że jak już wcześniej wspominałam jestem w trakcie wymiany z Anią :) Nie mogę się doczekać grafów od niej!
Dzisiaj opiszę wam autograf Marka Niedźwieckiego - polskiego dziennikarza z Polskiego Radia :) Pewnie wiele osób widziało już ten graf, ja także i postanowiłam go zdobyć. Nie jest to trudne więc jak poszukacie to na pewno znajdziecie. Ale jak coś to piszcie pomogę ... Czekałam no nie powiem wam dokładnie ile bo nie pamiętam ale ponad dwa tygodnie będzie :)
Ostatnio mam zamiar wysłać listy do Moniki Mazur, Wojciecha Kulińskiego i Dariusza Wieteski. Mam adres od pana Darka, ale nie wiem czy mogę wysłać prośbę grupową. Jak myślicie spytać się go? Już na kilka pytań dał mi odpowiedź, myślę że i z tą sobie poradzi :)
No to na dobry początek weekendu:


+ jeszcze taka kartka... Z tyłu coś o Szekspirze w Australii :)


To ja uciekam. Dzisiaj jestem zadowolona z siebie bo trochę się rozpisałam :) Trzymajcie się i wypchanych...
Żaksonka ^^




1 komentarz:

  1. Gratulacje :) Ja również otrzymałam taką pocztówkę :)
    Pozdrawiam. ~ Tala

    OdpowiedzUsuń