czwartek, 28 sierpnia 2014

Polski Związek Narciarski- nareszcie :P

Witajcie!


Postanowiłam nareszcie opublikować post o PZN-ie. Myślę, że nie mogliście się tego już doczekać.
A więc jest to kolejna z kopert, którą otrzymałam w zeszły piątek. Tak, ten piątek kiedy przyszło aż 5 kopert. Dziś otrzymałam dwie ale o tym kiedy indziej :P
Kiedy wyjęłam ją ze skrzynki skojarzyłam od razu po pieczątce od kogo jest nadana. Była dość grubawa, więc moje zaciekawienie zwiększyło się o 100%. Nie mogłam się doczekać kiedy w domu zasiądę przed biurkiem i otworzę zaklejoną przesyłkę.
... W środku znalazłam aż siedem autografów, w tym wymarzony od Łukasza Kruczka :)
Oprócz niego były jeszcze kartki od:
> Macieja Kota
> Kamila Stocha
> Dawida Kubackiego
> Stefana Huli
> Jana Ziobry
> Justyny Kowalczyk
Ale była radocha kiedy dołączyłam je do swojej kolekcji- kolejne aż siedem autografów!
Prośbę wysyłałam listownie na adres:

Polski Związek Narciarski
ul. Mieszczańska 18/3
30-313 Kraków

Szkoda tylko, że nie otrzymałam podpisu od Piotrka Żyły :/ No cóż, spróbujemy innym razem...
A oto i one:











No to by było na tyle. Do usłyszenia w kolejnym poście (możliwe, że jutro).
Wypchanych skrzynek po same brzegi,
Żaksonka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz