wtorek, 16 grudnia 2014

Lara Gut

Cześć!


  Jeju... znów was opuściłam na dłuższy czas, przepraszam. Ale to wszystko przez to, że Święta coraz bliżej. Każdego dnia wracam później ze szkoły, bo muszę robić różne zakupy na mieście. A autobusy jeżdżą takim tempem, że pożal się Boże.
  U mnie w sumie ostatnio ok. Święta się zbliżają więc jest super. Już nie mogę się doczekać prezentów tym bardziej, że szykuje się dla mnie mój wymarzony krążek Afromental :) A są wśród nas jacyś fani Afro..? Piszcie w komach czy tak jak ja uwielbiacie naszych chłopaków i ich muzę :)
  Ostatnio moja skrzynka została zapełniona przez listonosza. Już dawno nic nie dostałam, a tu suprise! Przesyłka aż z dalekich Włoch... Ale o tym później :P
  Dzisiaj przedstawię wam graf od Lary Gut. Nieźle się nagłowiłam by go zdobyć, bo ostatnio Lara karze wysyłać do siebie listy, a mi jeszcze jakoś się udało tą drugą drogą xD Czekałam o ile dobrze pamiętam ponad miesiąc. Ale w sumie to się opłacało, z resztą jak zawsze....
  Nie mogę się doczekać mojej wygranej z konkursu... Nareszcie dziś otrzymałam wiadomość, że jest w drodze. Mówię wam co za nowina!!!

A tutaj fotka autografu Lary:


No kochani... To ja uciekam :)
Wrócę przed Świętami, obiecuję... Wypchanych wam życzę i udanego tygodnia.
Buziaki - Żaksonka :***

1 komentarz: