środa, 17 grudnia 2014

Karol Okrasa

Hej!


  No dzisiaj u mnie znów list. Tym razem jak wczoraj wspominałam upragniona nagroda z konkursu Jupiii:)
  Nie mam zbytnio czasu by się rozpisywać dlatego krótko, zwięźle i na temat xD U mnie tak poza tym to ok. W szkole zajebiście... Chodzę na 11.00 Bo piszą matury próbne i tak już jest od poniedziałku. Lekcje lajtowe, bo skrócone przez nauczycielską Wigilię :) Byle tak dalej było a jestem w siódmym niebie... A  u was jak tam przygotowania do Świąt? Prezenty rodzicom i rodzeństwu kupione? Pochwalcie się :)
  Ja moim rodzicom kupiłam świąteczne, mega fajne kubki do kawy, a mojej siostrze planuję kupić rybkę - bojownika w odcieniu fioletu i różu... Myślicie, że to fajny pomysł? Bo mi się zdaje, że super. Taki prezent na dłuższy czas xD
  Dzisiaj jeden z moich kolejnych wymarzonych grafów czyli podpis od Karola Okrasy. Czekałam na niego aż 68 dni, ale było warto. Karol postarał się i na zdjęciu umieścił dedykację, nóż oraz buźkę... Ale miałam radochę kiedy otworzyłam kopertę mówię wam :) Najlepsze było to że dostałam ją w ręce dopiero w sobotę, bo jak się okazało... Tata przegapił, że coś jest w skrzynce na listy. Więc wstaję wcześnie rano, a tam na stole list. Otwieram a tam Okrasa. I jak to mówią: Radość wielka nastała :)
  A tutaj zdjęcie:


Jakby ktoś chciał namiary... Pisać na maila. Oczywiście podzielę się :)
No to ja uciekam buziaki i czekam na komentarze.
Wypchanych - Żaksonka :***


3 komentarze:

  1. Gratulację :)

    Ja czekałem równo dwa tygodnie i otrzymałem takie samo zdjęcie z dedykacją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, mam już od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zapraszam do mnie:
    http://autografyilony.blogspot.com/2014/12/153-hubert-urbanski.html

    OdpowiedzUsuń