piątek, 3 kwietnia 2015

Kajetan Kajetanowicz

Witam!


  Jeju... Teraz to naprawdę was zaniedbałam. Przepraszam, bardzo przepraszam, ale miałam tyle spraw na głowie, sprawdzianów, kartkówek, poprawek przed wywiadówką, jeszcze remont był w domu itd. Dlatego to wszystko tak długo trwało. Ale postanowiłam w końcu zebrać się przed świętami i coś naskrobać dla was. No przecież wolne ... Helloł :P
  U mnie tak ogółem wszystko w porządku. Ostatnio trochę chorowałam i strasznie długo siedziałam w szkole. Później miałam tony nauki i zadań domowych, bo każdego dnia jakiś sprawdzian czy kartkówka. No ale wszystko już pozaliczałam i jestem na dobrej drodze by powrócić na stare tory mojej obecności na blogu. Mam nadzieję, że wybaczycie mi te wszystkie zaniedbania z mojej strony ???
  Ogólnie to ostatnio bardzo mało listów do mnie przychodzi. Próśb wysyłałam bardzo dużo i aż się dziwię czemu ciągle czekam i czekam np. na odpowiedź od eve-nementów czekam od października :p No ale co... Cierpliwość popłaca hehe :) A jak tam u was? Opowiadajcie jak prima aprilis, ile osób udało wam się nabrać? Mi nie dużo, ale dzień był udany bo zwolniłam się z lekcji i byłam tylko na trzech i z koleżanką postanowiłyśmy pójść świętować wolne. Skoczyłyśmy do znanej kawiarni w mieście i zamówiłyśmy sobie pyszne sałatki i herbaty :) Ja oczywiście hawajską z ananasem, a jakby inaczej... Moja koleżanka poszła w innym kierunku i na jej talerzu królował tuńczyk z oliwkami (sałatka morska). A na koniec tego dobrego odwaliłyśmy dwa desery lodowe... Na osłodzenie ciężkiego życia :P A więc to była wspaniała środa :)
 
  A teraz do rzeczy...
Dzisiejszy podpis to autograf od znanego kierowcy rajdowego - Kajetana Kajetanowicza. Jest to czterokrotny rajdowy mistrz Polski oraz trzykrotny zwycięzca Rajdu Polski :)
Podpis zdobyłam pisząc na maila :
> marketing@kajto.pl

Czekałam kilka dni i po tym czasie przyszła do mnie duża koperta z autografem. A więc mail w 100% sprawdzony :P

A tutaj fota:


Sorry za jakość... ale taki mamy klimat xd

No  to ja uciekam :)
Buziaki i trzymajcie się ciepło :**
Postaram się jutro wrócić ...
Żaksonka




2 komentarze:

  1. Gratuluję :) ja na list od Evenementów czekałam od lipca, przyszedł dopiero w poniedziałek Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To nadzieja nadal jest :p
      Również Smacznego jajka 🐣

      Usuń