sobota, 10 stycznia 2015

Krystian Zalewski

Sie macie!


  Co tam u was? Bo u mnie to grrrubo... Postanowienia noworoczne poszły w ruch i już od dwóch dni trenuję nad swoja kondycją i sylwetką by być na wiosnę jak najlepiej przygotowana :) Dziennie wyciskam z siebie po ok. 45 minut jazdy na rowerku treningowym + jeszcze małe ćwiczenia więc powinno być ok.
  A teraz pytanie do was... Jak wam się podobał dzisiejszy konkurs w lotach. Mi nawet, nawet. Lipa tylko że wiatr był z tyłu skoczni i w większości wypadków nie było dalekich skoków. Ale Polacy spisali się świetnie moim zdaniem, w szczególności Piotrek. Ale oczywiście zawsze można liczyć na niesamowitych Niemców, Austriaków no i niesamowitego Noriakiego :)
To co zrobił dziś Severin Freund było ogromnym wyczynem. Czapki z głów przed nim.
  A pamiętacie, że to właśnie rok temu na tej skoczni w Kulm Morgi odniósł groźny upadek który mocno zaważył na jego karierze? Szkoda, że już nie skacze. Ale nadal możemy Go oglądać gdyż wiernie kibicuje swoim kolegom :)

  Powiem wam że ostatnio pusto u mnie, i na blogu jestem z wami na bieżąco. Czyli to co dostaję to opisuję, bo że tak to ujmę skończył mi się mój zapasowy nakład grafów xD
  Dziś opiszę wam autograf od vice mistrza Europy w biegu na 3000 m z przeszkodami w Zurychu. Jest to podpis naszego zawodnika - Krystiana Zalewskiego. Otrzymałam także ciekawą dedykację - "Dla Żaklin". Ciekawostka na kopercie też było napisane Żaklin Biernat mimo iż w prośbę normalnie wpisałam swoje imię :) Na odpowiedź od pana Krystiana czekałam tylko 6 dni. A pisałam tutaj:

> http://www.krystianzalewski.pl/kontakt.html

Autograf prezentuję się w ten oto sposób:



  A tak poza tym to w nowym tygodniu powinnam otrzymać jedne z moich najbardziej wymarzonych i najcenniejszych dla mnie grafów. Już po prostu nie mogę się doczekać. Obecnie wam nie zdradzę kogo to będą podpisy ale obiecuję, że jak tylko znajdę je w skrzynce to już piszę na blogu.

Dziękuję wam ogromnie za już ponad 3000 tysiące wyświetleń. Jesteście cudowni. Proszę nadal odwiedzajcie mojego bloga i polecajcie innym. Kiedyś na pewno się odwdzięczę.
Buziaki - Żaksonka ;***


P.S. Jak podoba wam się nowy wystrój???





-------------------------------------------------------------------------------------------------------
" Bo najważniejsze w życiu jest to aby słuchać serducha i spełniać marzenia" 
 Tomson


2 komentarze: